Често задавани въпроси
Какво става с подадените документи и информацията в тях?
Информацията от подадените от Вас документи се въвежда в нашата база данни. Достъп до данните, свързани с Вашите знания, умения, мотивация и предпочитания за стаж, имат съответните ръководни служители в банката.
Как да разбера дали съм одобрен(а)?
С избраните кандидати се осъществява контакт на посочените от тях телефони и адреси за уточняване на допълнителни въпроси и подготовка на необходимите документи.
На посочените телефони в рубриката „Контакти“ всеки кандидат може да се информира до какъв етап е стигнала процедурата по подбор.
Възможно ли е да кандидатствам за стаж в повече от една сфера на дейност едновременно?
Да, възможно е. Необходимо е да напишете в онлайн формата за кандидатстване и в мотивационното си писмо всички сфери на дейност, към които проявявате интерес.
В какъв срок трябва да подам документите си?
Приемът на стажанти в БНБ е ориентиран към месеците от юни до септември. Няма определен срок за подаване на документи. Припомняме, че в мотивационното писмо е необходимо да посочите предпочитания от вас времеви период за провеждане на стажа. Подходящо е да кандидатствате приблизително два месеца преди желаното от вас начало на стажа.
След като стажът в банката не е платен, има ли възможност БНБ да поеме част от разходите за транспорт до София и за настаняване в града по време на стажа?
БНБ не поема никаква част от разходите, които възникват във връзка със стажа – нито за транспорт, нито квартирни разходи за настаняване.