Юрисконсулти в дирекция „Надзорно-правна дейност“
Обща характеристика на длъжността:
Изпълнение на дейностите, свързани с функциите на дирекция „Надзорно-правна дейност“ за осигуряване на правното обслужване на управление „Банков надзор“.
Изисквания:
• Висше юридическо образование – образователна степен „магистър“;
• Специалност – „Право“ с придобита юридическа правоспособност;
• Минимално изисквано ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо) – B2 според Европейската езикова рамка;
• Аналитични способности;
• Умения за много добро писмено и устно изразяване на български и на английски език;
• Комуникативни умения и способност за работа в екип;
• Много добри компютърни умения – MS Office, справочни програми.
За предимство ще се считат:
• над 2 години юридически опит в кредитни институции, дружества от финансовия сектор, регулаторни органи, органи и институции на Европейския съюз или други институции или публичноправни субекти с функции във финансовата сфера;
• допълнителен професионален опит или специализации в областта на банковото право, финансовата регулаторна рамка и правото на Европейския съюз;
• препоръки и сертификати за обучения в банковата и финансовата сфера;
• владеене на английски език (писмено и говоримо) – ниво С2 според Европейската езикова рамка.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване.
Писменият изпит ще включва тест, юридически казус и представяне на част от отговорите на английски език, за проверка на нивото на владеене.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, диплома за завършено образование, удостоверение за юридическа правоспособност, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Предоставянето на съгласие от кандидата е необходимо за целите на разглеждане на подадените документи.
Документи се подават в срок до 17.12.2025 г. по един от следните начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1481.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.